تدریس خصوصی

چاپ

تدریس خصوصی

تدریس خصوصی مزیت های بسیار زیادی نسبت سایر روش های ارائه ی آموزش و علم آموزی دارد که بر کسی پوشیده نیست . امکان شناسایی نقاط ضعف علم آموز و برطرف کردن آن توسط استاد ، ارتباط و انتقال کامل مطالب و محتوای آموزشی توسط استاد به شاگرد از امتیازاتی است که این نوع آموزش را از سایر روش ها ممتاز ساخته است .
گروه حامی پیپر یکی از قویترین مجموعه های آموزشی کشور است که در زمینه ارائه ی مباحث آموزشی دانشگاهی و همچنین دروس دبیرستان و کنکور ، بصورت آنلاین و خصوصی فعالیت دارد.
امکان استفاده و بهره گیری از اساتید برتر کشور توسط تمامی دانشجویان و علم آموزان کشور انگیزه ای است که در شکل‌گیری و ارائه ی این خدمت از سوی مجموعه ی ما نقشی اساسی را به عهده دارد و باعث افتخار ماست که صدها استاد ومدرس برتر کشور را با هزاران دانشجو و دانش آموز را از سراسر کشور باهم مرتبط می سازیم .

دوره های تدریس خصوصی آنلاین

آموزش و یاد گیری آنلاین و از راه دور موضوعی است که در دنیا بسیار طرفدار دارد و به دلیل مزیت ها و امتیازاتی که دارد روز به روز در حال گسترش و توسعه می باشد.ما نیز از این حرکت غافل نبوده و امکان ارائه ی دوره های آموزش آنلاین و از راه دور را به مخاطبان و کاربران عزیز را فراهم نموده ایم .
دوره های خصوصی و آنلاین برگزار شده در مجموعه ی ما تمام رشته های دانشگاهی و آموزش نرم افزار ها را پوشش داده و حتی کلیه ی دروس دبیرستان هم از طرف ما ارائه می شود.

تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

آموزش و یاد گیری عمیق و اصولی مباحث دانشگاهی و بخصوص در علوم وفنون مهندسی اهمیت فوق العاده ای دارد و نیاز به دسترسی به استاتید برتر و متخصص موضوع بسیار مهمی در این زمینه است .
تدریس خصوصی دروس مهندسی و دانشگاهی از جمله مهندسی مکانیک ، مهندسی برق ، مهندسی عمران و علوم پایه خدمتی است که از طرف مجموعه ی حامی پیپر ارائه می گردد. شما می توانید از بخش مربوطه در سایت ثبت نام نموده و از کلاس های خصوصی و آنلاین استفاده کنید.

تدریس خصوصی پروژه های مهندسی

بسیاری از دانشجویان در انجام پروژه های دانشگاهی خود ، به دلیل ضعف های آموزشی و یا علمی با مشکل رو برو هستند . ما در مجموعه ی حامی پیپر امکان یاد گیری و انجام پروژ ه های دانشگاهی را توسط استاتید برتر فراهم نموده ایم تا قدمی در رفع نیاز های آموزشی دانشجویان سراسر کشور برداشته باشیم .
آموزش انجام تمام پروژ ه های مهندسی (مهندسی برق- مهندسی مکانیک – مهندسی نرم افزار – مهندسی عمران و ...) از طریق برگزاری دوره های آنلاین ما امکان پذیر شده است.

تدریس خصوصی نرم افزار

استفاده و بهره گیری درست از نرم افزار مهندسی و تخصصی نیازمند یاد گیری و آموزش صحیح می باشد . ما این نیاز مهم دانشجویان و علاقمندان را فراهم کرده ایم تا نقشی مفید در ترویج و توسعه ی علوم و فنون روز دنیا برای جامعه ی علمی کشورمان داشته باشیم .
تدریس نرم افزار های پر کار بردی مانند آباکوس ، متلب ، ایتبز ، سیف ، سالیدورک و... تنها بخشی از آموزش آنلاین نرم افزار ها می باشد که توسط بهترین اساتید ارائه می شود.

تدریس خصوصی دروس دبیرستان

دانش آموزان و داوطلبان کنکور دیگر لازم نیست نگران آموزش و استفاده از مدرسان برتر باشند .
با امکان ارائه ی تدریس خصوصی دروس دبیرستان توسط مدرسان با تجربه و نخبه ی کشور ، قدم مهمی در ترویج عدالت آموزشی برداشته ایم . دانش آموزان عزیز میتوانن متناسب با نیاط های آموزشی خود از این خدمت ما استفاده کنند.

3 مزیت مهم استفاده از آموزش های خصوصی از راه دور و آنلاین

1) امکان دسترسی به استاتید برتر کشور از تمام نقاط ایران
با توسعه و فراهم شدن زیر ساخت های فناوری مثل دسترسی به اینترنت پر سرعت و ... فرصت مناسبی به وجود آماده تا پیشرفت و دستاورد های دیگری در زمینه های مختلف به وجود آید . صنعت آموزش هم از این موضوع مستثنی نیست و دانشجویان و دانش آموزان می توانند به مدد این فناوری به اساتید برتر و سرشناس از تمام نقاط کشور و حتی دنیا دسترسی داشته باشند.

2) صرفه جویی در زمان و هزینه
با به کار گیری فناوری در زمینه های مختلف می توان حداکثر بهره برداری را از زمان و هزینه به دست آورد .ما در مجموعه خود با کمک استفاده از آموزشهای خصوصی آنلاین کاهش در هزینه های آموزشی و صرقه جویی در زمان را برای شما فراهم آورده ایم.

3) انتخاب زمان آموزش و برگزاری کلاس منعطف
انتخاب زمان مناسب و هماهنگ با برنامه های شخصی مزیت بسیار مهمی است که در دوره های آموزش خصوصی آنلاین و از راه دور وجود دارد.
شما میتوانید برگزاری کلاسهای مورد نظر خود را در زمان های دلخواه انتخاب نموده و نیازهای آموزشی خود را برطرف کنید.

همین الان در دوره های تدریس خصوصی ثبت کنید

جهت ثبت نام در دوره های مختلف آموزش خصوصی آنلاین کلیک کنید