انجام پروژه مهندسی معماری

از بین بهترین کارشناس های رشته مهندسی معماری به راحتی انتخاب کنید

حامی پیپر مرجع انجام انواع پروژه های معماری می باشد. پروژه مهندسی معماری خود را به ما بسپارید، حامی پیپر تلاش میکنید پروژه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه انجام دهد.

پروژه معماری داری؟

اگر پروژه معماری داری و نمی دونی چکارش بکنی؟

پروژه معماری خودتو داخل سایت ثبت کن و منتظر بمون تا کارشناس های ما از طریق تلگرام بهت پیام بدن و شرایط کار براتون توضیح بدن و قیمت اون پروژه را اعلام کنند.

  • انجام پروژه دانشجویی معماری
  • انجام پروژه مهندسی معماری
  • انجام پروژه نرم افزاری معماری
  • انجام پروژه ماکت سازی معماری

همکاری در انجام پروژه معماری

در صورتی که علاقه به انجام پروژه های رشته های مهندسی معماری دارید و قادر خواهید بود پروژه های معماری را با حداقل هزینه و کیفیت عالی انجام دهید رزومه خود را جهت بررسی ارسال فرمایید. شرایط به شرح زیر می باشد:

  • مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری رشته مهندسی معماری
  • تحصیل در یکی از دانشگاه های معتبر کشور
  • دارای روحیه مسئولیت پذیری
  • رزومه قوی و مسلط به نرم افزار های تخصصی رشته معماری

 

معماری به عنوان یكی از قدیمی ترین علوم، از پیشینه ای كهن برخوردار است. از زمانی كه انسان پا به عرصه حیات نهاد، خود را آغاز نمود و تا به امروز پا به پای بشر و سایر پدیده های بشری روند تكاملی خود را طی كرده و دگرگونی های بسیاری را به خود دیده و به واسطه همین دگرگونی ها در طی زمان تعاریف آن نیز تغییر كرده است. معماری پدیده ای است كه طی هزاران سال وجود داشته است و نمونه های آن به شكل بناها و ساختمانهای متعدد در جهان پراكنده می باشد.

امروزه واژه ی معماری در دو معنا به کار می رود:
1) معماری به عنوان فرآیند ساماندهی فضا كه اسم معنا شمرده شده است و به یك فعالیت آفرینشگر (خلاقانه) آدمی توجه دارد و بر پایۀ علمی – تجربی، هنر و فناوری ساخت، پدید می آید. این برداشت بیشتر از سوی معماران صورت می گیرد.

2) معماری به عنوان دستاورد ساماندهی فضا یا اثر معماری كه اسم ذات شمرده شده است و به ساختمانهایی اشاره دارد كه پیش از ساخت آنها این فرایند پیموده شده است. این برداشت بیشتر از سوی باستان شناسان و مورخین معماری بكار می رود.

  واژه معماری در زبان عربی از ریشه «عمر» به معنای عمران، آبادی و آبادانی و «معمار» بسیار آباد کننده است. در زبان فارسی برابرهای گوناگونی برای آن آمده است مانند «والادگر»، «رازیگر»، «بانی گر» و «مهراز». مهراز واژه ای است که از دو بخش «مه» یعنی بزرگ و «راز» یعنی سازنده درست شده است این واژه برابر مهندس معمار به تعبیر امروزی است.

  سفارش انجام پروژه ی معماری به یک شخص متخصص یا شرکت متخصص دغدغه خیلی از دانشجویان معماری و مهندسان معماری می باشد بر همین اساس وبسایت حامی پیپرآمادگی خود را برای انجام و قبول سفاش پروژه معماری دانشجویی در تمامی مقاطع تحصیلی (کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری) در رشته معماری اعلام می کند.

  این وبسایت با توجه به مقاطع تحصیلی دارای اکیپی قدرتمند از مهندسان و خبره های رشته معماری می باشد که سال های سال در این حیطه مشغول به فعالیت می باشند.

معماری در مقطع کاردانی:

  پروژه های این مقطع با توجه به اینکه از مقاطع اولیه تحصیل آکادمیک دانشجویان معماری می باشد دارای اهمیت زیادی است و در این مقطع توجه به طراحی های دستی و اسکیس و همچنین نحوه حجم سازی در معماری اهمیت زیادی دارد. تیم معماری حامی پیپر با توجه به لیست دروس مقطع کاردانی هر کدام از پروژه های خود را با بهترین کیفیت و کمترین زمان و ضمانت بالاترین نمره و مناسب ترین قیمت برای شما انجام می دهند. در صورتی که تصمیم به سفارش انجام پروژه معماری دارید به بهترین ترین سایت ایرانی مراجعه کرده اید. پروژه های این مقطع با توجه به اینکه از مقاطع اولیه تحصیل آکادمیک دانشجویان معماری می باشد دارای اهمیت زیادی است و در این مقطع توجه به طراحی های دستی و اسکیس و همچنین نحوه حجم سازی در معماری اهمیت زیادی دارد.

دروسی که در دوره ی کاردانی برای آنها پروژه تعریف می شود:

ترسیم فنی، هندسه ترسیمی، درک و بیان معماری ۱

معماری در مقطع کارشناسی:

  در این مقطع با طرح ها و دروس دیگری آشنا می شوید که شاید تعداد اندکی از آن ها را در دوران کاردانی خوانده باشید. هدف کارشناسی آماده کردن دانشجویان برای مقطع کارشناسی ارشد می باشد. بنا به همین دلیل از تمامی رشته هایی که در کارشناسی ارشد معماری وجود دارد یک درس را برای مقطع کارشناسی انتخاب کرده اند که دانشجویان بتواند با تمام رشته ها و دروس آشنا شود.

دروس کارشناسی که برای آنها پروژه تعریف می شود:

  طراحی معماری 2، عناصر جزئیات، تمرین های معماری، انسان طبیعت معماری، طرح معماری3، کاربرد نرم افزار ترسیمی، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی آشنایی با معماری اسلامی، طرح معماری 4 ،تحلیل فضای شهری، مرمت وابنیه، طرح معماری (۵)، طرح نهائی

   سایت های بسیار زیادی در حوزه سفارش طراحی پروژه دانشجویی معماری فعالیت میکنند اما فقط برخی از این سایت ها معتبر می باشند و میتوان به آنها اعتماد کرد از طرفی هیچ کدام از این سایت ها اصالت و نمونه کار و تخصصی ندارند اما زمانی که یک سایت با ضمانت بهترین نمره برای شما سفارشی را انجام میدهد و طراحی را قبول میکند نشان دهنده تخصص واقعی در کار میباشد و این تخصص فقط با تجربه و دانش بدست می آید، تا کنون خوشبختیم که توانسته ایم پروژه های مختلفی را برای دانشجویان عزیز طراحی بکنیم و به همه تعهدات خود پایبند بوده ایم.

گرایش های مهندسی معماری

رشته مهندسی معماری دارای گرایش های زیاد و پر کاربردی می باشد، از مهمترین گرایش های این رشته که سالانه فارغ التحصیلان زیادی نیز دارد می توان گرایش های معماری منظر، مدیریت پروژه و ساخت، طراحی شهری، برنامه ریزی شهری، تکنولوژی معماری، انرژی معماری، مرمت ابنیه سنتی، مطالعات معماری ایران، معماری اسلامی را نام برد. حامی پیپر توانایی انجام پروژه معماری در تمامی زمینه ها و گرایش ها را با کیفیت عالی و هزینه حداقل را دارند.

پروژه های تخصصی مهندسی معماری

در رشته مهندسی معماری تخصص های زیادی وجود دارد که گاها بسیار متفاوت از هم می باشند، با توجه به جامعه آماری بالای حامی پیپر امکان انجام پروژه معماری در تخصص های زیادی مقدور می باشد، برای مثال تعدادی از تخصص ها در زیر نام برده می شود:

  • طراحی نقشه های ساختمانی
  • دکوراسیون داخلی
  • طراحی، ترسیم و تحلیل سه بعدی ساختمان
  • طراحی شهری و شهرسازی
  • طراحی تک بنا
  • طراحی فضا

نرم افزارهای کاربردی مهندسی معماری

رشته معماری یکی از مهمترین رشته های دانشگاهی و همچنین پر کاربرد در صنعت می باشد. در این رشته نرم افزارهای جامع و پرکاربرد زیادی وجود دارد، از پر کاربردترین آنها می توان MATLAB، AutoCAD، Autodesk 3D Max، Autodesk Revit، Vray، ArchiCAD، Floor Plan 3D، Sketchup، Tekla Structures، Architectural Desktop، Rhinoceros، Grasshopper، E-Learning Courses، Architectural Visualization، S.E.C Open Courses، Corona، Lumion، Photoshop، In Design و ... را نام برد. در حامی پیپر کارشناس ها توانایی انجام پروژه معماری را با کیفیت عالی و هزینه حداقل دارند.

آموزش در معماری

◄   آموزش ماکت‌سازی
◄   آموزش اسکیس معماری
◄   آموزش راندو معماری
◄   آموزش نرم‌افزارهای معماری
◄   Autocad/Revit/Rhino/SketchUp/3Ds Max/VRay
◄   آموزش تهیه نقشه‌های فاز 2
◄   آموزش طراحی معماری
◄   آموزش نقشه‌کشی معماری
◄   آموزش طراحی کانسپت/پلان/فرم/مقطع/سازه/تأسیسات
◄   آموزش تهیه پاورپوینت پرزانته معماری
◄   آموزش تهیه پورتفولیو معماری

فعالیت های معماری پایدار

◄   آنالیزهای انرژی (نور/باد/بارگرمایی و سرمایی/مصرف انرژی الکتریکی/و...) با نرم‌افزارهای Ecotect/Energy Plus/Design Builder
◄   آموزش نرم‌افزارهای آنالیز انرژی ساختمان

فعالیت‌های مربوط به پرزانته معماری

◄   ماکت‌سازی حرفه‌ای
◄   مدل‌سازی حرفه‌ای با نرم‌افزارهایAutocad/Rhino/3Ds Max/Revit/SketchUp
◄   رندرگیری حرفه‌ایپست پروداکشن حرفه‌ای رندرها Post Product
◄   شیت بندی حرفه‌ای معماری
◄   تهیه پاورپوینت برای ارائه‌ی حرفه‌ای معماری
◄   اسکیس حرفه‌ای معماری
◄   راندوی حرفه‌ای معماری
◄   تهیه پورتفولیو (portfolio) حرفه‌ای معماری
◄   تهیه نقشه‌های فاز 2

پروژه های دانشجویی معماری

پروژه‌های دانشگاهی معماری
◄   پروژه متره و برآوردپروژه مدیریت
◄   پروژهپروژه روستا 1 و روستا 2
◄   پروژه تأسیسات الکتریکی (برقی)
◄   پروژه تأسیسات مکانیک
◄   یپروژه تنظیم شرایط محیطی و ساختمانی
◄   پروژه طراحی فنی
◄   ماکت‌سازیطراحی معماریطراحی پلان/طراحی حجم/طراحی مقطع/طراحی سایت/طراحی تأسیسات
◄   ارائه کانسپت طراحی معماریتهیه نقشه‌های فاز 2 معماری
پروژه ی آماده ی معماری

گروه حامی پیپر زمانی که پروژه معماری آماده بشود آن را در خدمت کارفرما قرار داده و از روی سیستم و ایمیل خود به طور کامل پاک میکند. گروه حامی پیپر به هیچ عنوان پروژه فردی را در اختیار فرد دیگر قرار نخواهد داد. بنابراین پروژه ی آماده معماری نداریم.

دانلود پروژه ی معماری
نحوه ی سفارش پروژه معماری
زمان انجام پروژه
قیمت و کیفیت پروژه

کلمات کلیدی:

  • معماری
  • پروژه معماری
  • انجام پروژه معماری
  • انجام پروژه های معماری
  • پروژه آماده معماری
  • دانلود پروژه معماری
  • دانلود پروژه های معماری

ثبت سفارش انجام پروژه معماری

لطفا برای بررسی پروژه خود، از طریق ایکون روبرو پروژه معماری خود را ثبت کنید.

ارتباط با ما

شعبه1: تهران، خ 17 شهریور (شعبه قدیم)
شعبه2: قم (بزودی)

https://Trustseal.eNamad.ir/logo.aspx?id=78157&Code=nGl6n4OUkOzasJ1k2dRo