انجام پروژه هوافضا

مرکز تخصصی انجام پروژه های هوافضا در ایران
انجام پروژه هوافضا
انجام پروژه مهندسی هوافضا در تمامی سطوح با انواع نرم افزارهای به بهترین نحو انجام می شود. اکثر همکاران ما در انجام پروژه از نخبگان دانشگاه های برتر بوده و سابقه نیز دارند.
- انجام پروژه مهندسی هوافضا (آیرودینامیک)
- انجام پروژه مهندسی هوافضا (پیشرانش-جلوبرنده)
- انجام پروژه مهندسی هوافضا (سازه های هوایی-سازه های فضایی)
- انجام پروژه مهندسی هوافضا (مکانیک پرواز و کنترل-دینامیک پرواز و کنترل)

پروژه های انجام شده رشته مهندسی هوافضا
در ادامه نمونه های از پروژه های انجام شده رشته مهندسی هوافضا توسط گروه حامی پیپر به نمایش در می اید:
- طراحی پره کمپرسور هواپیما
- طراحی یک بعدی پره های کمپرسور محوری
- شبیهسازی دینامیکی هواپیمای بوئینگ 200-747
- شبیه سازی استاتیکی موتور هواپیمای بوئینگ 200-747
- طراحی کنترلر طولی و عرضی هواپیمای بوئینگ 200-747 با استفاده از دستهگاز
- طراحی کنترلر طولی و عرضی هواپیمای بوئینگ 200-747 با استفاده از سطوح کنترلی
- شبیهسازی دینامیکی هواپیمای 150 نفره بومی
- شبیه سازی استاتیکی موتور هواپیمای 150 نفره بومی
- بررسی نقطه خارج از طراحی موتورهای صنعتی و هوایی
- طراحی موشک کروز ضد کشتی
- طراحی هواپیمای جت تجاری 14 نفره
- طراحی موتور توربوجت تک محوره
- شناسایی سیستم هدایت و کنترل ماهواره آپولو
- مدلسازی انتقال حرارت دائم و گذرا پیرامون یک قطعه ی الکترونیکی نیازمند خنک کاری و رعایت دمای مجاز کارکرد
- طراحی چیدمان بهینه چرخ واکنشی برای مقاوم بودن نسبت به خرابی
- بررسی طراحی جدید محفظه احتراق به منظور کاهش NOx
- طراحی یک موتور توربوجت بر مبنای موتور J85-21
- بررسی عملکرد دهانه ورودی هواپیمای کنکورد به همراه تحلیل سه بعدی CFD جریان داخل یک مجرا
- طراحی اولیه نازل راکت مانور مداری (OMS)
- طراحی کنترلر کلاسیک برای یک قایق پرنده با دینامیک غیر خطی سه درجه آزادی
- شبیه سازی ماموریت هواپیمای بدون سرنشین
- شبیه سازی ATR برای بهسازی متان در تولید گاز طبیعی
معرفی رشته مهندسی هوافضا
دوره کارشناسی
طول دوره کارشناسی مهندسی هوافضا بهطور متوسط چهار سال است. دانشآموختگان این دوره قادرند کادر متخصص مورد نیاز صنایع هوافضای کشور در بخشهای پژوهش، توسعه، طراحی و ساخت را تأمین کنند.
در حال حاضر، تعداد کل واحدهای درسی دوره کارشناسی ۱۴۰ واحد است که ۲۰ واحد دروس عمومی، ۲۴ واحد دروس پایه، ۴۱ واحد دروس اصلی، ۳۹ واحد دروس تخصصی اجباری، ۸ واحد دروس تخصصی اختیاری و ۸ واحد در قالب پروژه، کارگاه و کارآموزی میباشد.
دوره کارشناسی ارشد
دوره کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا در چهار گرایش پیشرانش، سازه، آئرودینامیک و دینامیک پرواز و کنترل ارائه میشود و قرار است به زودی گرایش مهندسی فضایی نیز اضافه شود.
دانشآموختگان این دوره قادرند بهعنوان نیروهای متخصص، طراح و پژوهشگر در زمینههای مختلف صنایع هوافضایی، مراکز پژوهشی و مؤسسات آموزش عالی کشور فعالیت کنند.
مدت به صورت متمرکز و از طریق آزمون سراسری دوره کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا بهطور متوسط دو سال است.
تعداد کل واحدهای درسی دوره کارشناسی ارشد ۳۲ واحد است که ۳ واحد ریاضیات پیشرفته، ۲۱ واحد دروس تخصصی اجباری، ۹ واحد دروس تخصصی انتخابی، ۶ واحد پایاننامه و ۲ واحد درس سمینار میباشد.
دانشجو میتواند بهجای درس سمینار یک درس ۳ واحدی مورد تأیید استاد راهنما اخذ نماید.
دوره دکتری
دانشآموختگان این دوره قادرند بهعنوان نیروهای متخصص، طراح، پژوهشگر و یا مدرس در صنایع هوافضایی و مراکز پژوهشی و مؤسسات آموزش عالی کشور فعالیت کنند.
طول دوره دکتری بهطور متوسط چهار سال و نیم است. تعداد کل واحدهای دوره دکتری ۴۸ واحد است که ۳ واحد درس ریاضیات پیشرفته، ۱۲ واحد دروس تخصصی انتخابی و ۲۴ واحد رساله است.
آزمایشگاهها
الف- آزمایشگاه آیرودینامیک
ب- آزمایشگاه سوخت و احتراق مجهز به دستگاه تولید گردابه و دستگاه تست انژکتور
پ- آزمایشگاه مقاومت مصالح
ت- آزمایشگاه ترمودینامیک و انتقال حرارت
ر- آزمایشگاه کنترل
ج- آزمایشگاه ارتعاشات
چ- آزمایشگاه مواد مرکب
ح- آزمایشگاه محاسبات موازی
خ- آزمایشگاه اجزای دقیق
د- آزمایشگاه روباتیک هوایی
کارگاهها
کارگاه بال و بدنه
کارگاه بال و بدنه دارای یک نمونه آموزشی (هواپیمای ماکاپ) است. توسط این ماکاپ سیستمهای پروازی، سطوح کنترل، سیستم فلاپ، موتور، سیستم کنترل قدرت موتور، ارابه فرود و سازه هواپیما به دانشجویان معرفی میشود.
کارگاه موتور جت
کارگاه موتور علاوه بر موتورهای آموزشی متفاوت، دارای یک فروند موتور جت ۱۲ -۵۸ J مجهز به سیستم پسسوز (مربوط به هواپیمای شکاری ۵ –F) و همچنین یک موتور توربوجت از نوع ۷۴ J (مربوط به هواپیمای شکاری ۶۸ F) میباشد.
این دو موتور قابل دمونتاژ و مونتاژ کردن میباشند و دانشجویان بهطور عملی اقدام به این دو فرآیند نموده و با نحوه عملکرد موتورهای جت، نوع قطعات و مواد به کار رفته در آنها آشنا میشوند.
کارگاه موتور پیستونی
کارگاه موتور پیستونی مشتمل بر چهار دستگاه موتور پیستونی (مربوط به هواپیمای بونانزا) میباشد. مباحث علمی و کاربردی موتور، ملخ، سیستمهای موتور و اجزای موتور پیستونی همراه با باز و بسته کردن آنها، معرفی و اجزای داخلی موتور و قطعات موتور در این کارگاه توصیف میشود.
کارگاه روباتیک هوایی
در این کارگاه، دانشجویان بهطورکلی با پیکره و پرواز هواپیما و بهطور ویژه با فن ساخت هواپیماهای مدل و بدون سرنشین آشنا میشوند.
در دوره اول، ساخت سه نوع هواپیمای مدلکشی با سازههای متفاوت آموزش داده میشود. پرواز نهایی این هواپیماها عمدتاً بهدقت و ظرافت دانشجویان در انجام امر ساخت بستگی دارد. در دوره دوم، پس از آشنایی دانشجویان با اصول ساخت مدل، ساخت هواپیمای رادیو- کنترل آموزش داده میشود. این نوع هواپیماهای مدل دارای موتور و سطوح کنترلی بوده و به هنگام پرواز از راه دور کنترل میشوند.
هواپیماها پس از ساخت در پرواز مورد آزمایش قرار میگیرند. کارگاه روباتیک هوایی امکانات لازم را برای ساخت
کارگاه اجزای دقیق
یکی از تخصصیترین کارگاههای دانشکده مهندسی هوافضا کارگاه اجزاء دقیق است که بهنوبه خود در سطح کشور کم نظیر است. این کارگاه مجهز به انواع آلات اینرسی هواپیما و موشک، از قبیل ژیروسکوپها و شتاب سنجها است.
در این کارگاه ضمن معرفی عملی اصول بنیادی حاکم بر ژیروسکوپها و شتاب سنجها، با استفاده از میزهای کالیبراسیون، خطاهای مختلف آنها معرفی و اندازهگیری میشود.
دروس دوره کارشناسی مهندسی هوافضا
ریاضی عمومی ۱ ریاضی عمومی ۲ معادلات دیفرانسیل ریاضی مهندسی آیرودینامیک ۱ آیرودینامیک ۲ آز آیرودینامیک مدیریت و اقتصاد صنعتی فیزیک پایه ۱ فیزیک پایه ۲ دینامیک ارتعاشات تحلیل سازه انتقال حرارت ۱ اصول جلوبرندهها آز فیزیک ۱ آز فیزیک ۲ مقاومت مصالح ۱ محاسبات عددی آز ترمودینامیک مکانیک مدارهای هوایی طراحی سازه فضایی تربیتبدنی ۱ برنامهنویسی کامپیوتر مبانی مهندسی برق ۱ ترمودینامیک ۱ |
مواد و روشهای ساخت دینامیک پرواز ۱ دینامیک پرواز ۲ کارگاه اجزای دقیق زبان انگلیسی مقدماتی استاتیک مقدمهای بر مهندسی هوافضا مکانیک سیالات ۱ آمار و احتمالات مهندسی طراحی به کمک کامپیوتر طراحی هواپیما ۱ طراحی هواپیما ۲ ادبیات فارسی زبان انگلیسی متمم آز مقاومت مصالح کنترل اتوماتیک کارآموزی پروژه کارشناسی کارگاه بال و بدنه نقشهکشی صنعتی ۱ تنظیم خانواده کارگاه عمومی کارگاه موتور هواپیما ۱ کارگاه موتور هواپیما ۲ تربیتبدنی ۲ زبان فنی هوافضا |
سوالات متداول جهت انجام پروژه هوافضا
گروه حامی پیپر زمانی که پروژه هوافضا آماده بشود آن را در خدمت کارفرما قرار داده و از روی سیستم و ایمیل خود به طور کامل پاک میکند. گروه حامی پیپر به هیچ عنوان پروژه فردی را در اختیار فرد دیگر قرار نخواهد داد. بنابراین پروژه آماده هوافضا نداریم.
ثبت سفارش انجام پروژه هوافضا
لطفا برای بررسی پروژه خود، از طریق ایکون روبرو پروژه هوافضا خود را ثبت کنید.