شنبه, 04 فروردين 777 11:00

استفاده صحیح از جلسات تدریس خصوصی

نوشته شده توسط

استفاده صحیح از جلسات تدریس خصوصی

در صورتیکه در یکی از درسهای خود ضعف دارید و یا به دلایلی وقت نکرده اید که یکی از درسهای مورد نظرتان را بخوانید، استفاده از جلسات تدریس خصوصی موثر و مفید خواهد بود.

البته اینکه درسها را عقب بندازید و در طول ترم آنها را مطالعه نکنید و یا در کلاسهای درس حاضر نشوید تا بعدا با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی آن را جبران نمائید اصلا مناسب نیست.

در بسیاری از اوقات دروس بر روی هم انباشت شده و حتی با استفاده از کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات هم نمی توان عقب افتادگی را جبران کرد. مطلب دیگر اینکه، اگر در طول ترم درس را نخوانید و در طی چند جلسه آموزش خصوصی با عجله درس را یاد بگیرید، در سالهای بعد هم نمی توانید از آن استفاده کرد و به سرعت مطالب ارائه شده را فراموش خواهید کرد.

برای دروس اصلی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی و .... شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی و .... مفید است ولی به شرطی که شرکت در کلاسهای آموزش خصوصی در منزل به صورت صحیح انجام شود. از کلاسهای تدریس خصوصی به صورت رفع اشکال در پایان ترم (در صورتیکه خودتان در طول ترم درس را خوانده باشید) و یا به صورت مداوم در طول ترم می توان استفاده کرد.

برای آنکه بیشترین بهره وری را از جلسات آموزش خصوصی ببرید، در کنار کلاسهای خصوصی، مطالعه، مرور و حل تمرین را هم در نظر بگیرید. کلاسهای مدرسه را هم به صورت کامل شرکت کنید.

خواندن 788 دفعه آخرین ویرایش در جمعه, 01 مرداد 1395 15:51

سفارش پروژه مشابه

درصورتیکه این پروژه دقیقا مطابق خواسته شما نمی باشد، با کلیک بر روی کلید زیر پروژه دلخواه خود را سفارش دهید.

ارتباط با ما

شعبه1: تهران، خ 17 شهریور (شعبه قدیم)
شعبه2: قم (بزودی)

https://Trustseal.eNamad.ir/logo.aspx?id=78157&Code=nGl6n4OUkOzasJ1k2dRo