تدریس خصوصی

تدریس خصوصی

تدریس خصوصی مزیت های بسیار زیادی نسبت سایر روش های ارائه ی آموزش و علم آموزی دارد که بر کسی پوشیده نیست . امکان شناسایی نقاط ضعف علم آموز و برطرف کردن آن توسط استاد ، ارتباط و انتقال کامل مطالب و محتوای آموزشی توسط استاد به شاگرد از امتیازاتی است که این نوع آموزش را از سایر روش ها ممتاز ساخته است .
گروه حامی پیپر یکی از قویترین مجموعه های آموزشی کشور است که در زمینه ارائه ی مباحث آموزشی دانشگاهی و همچنین دروس دبیرستان و کنکور ، بصورت آنلاین و خصوصی فعالیت دارد.
امکان استفاده و بهره گیری از اساتید برتر کشور توسط تمامی دانشجویان و علم آموزان کشور انگیزه ای است که در شکل‌گیری و ارائه ی این خدمت از سوی مجموعه ی ما نقشی اساسی را به عهده دارد و باعث افتخار ماست که صدها استاد ومدرس برتر کشور را با هزاران دانشجو و دانش آموز را از سراسر کشور باهم مرتبط می سازیم .

دوره های تدریس خصوصی آنلاین

آموزش و یاد گیری آنلاین و از راه دور موضوعی است که در دنیا بسیار طرفدار دارد و به دلیل مزیت ها و امتیازاتی که دارد روز به روز در حال گسترش و توسعه می باشد.ما نیز از این حرکت غافل نبوده و امکان ارائه ی دوره های آموزش آنلاین و از راه دور را به مخاطبان و کاربران عزیز را فراهم نموده ایم .
دوره های خصوصی و آنلاین برگزار شده در مجموعه ی ما تمام رشته های دانشگاهی و آموزش نرم افزار ها را پوشش داده و حتی کلیه ی دروس دبیرستان هم از طرف ما ارائه می شود.

تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

آموزش و یاد گیری عمیق و اصولی مباحث دانشگاهی و بخصوص در علوم وفنون مهندسی اهمیت فوق العاده ای دارد و نیاز به دسترسی به استاتید برتر و متخصص موضوع بسیار مهمی در این زمینه است .
تدریس خصوصی دروس مهندسی و دانشگاهی از جمله مهندسی مکانیک ، مهندسی برق ، مهندسی عمران و علوم پایه خدمتی است که از طرف مجموعه ی حامی پیپر ارائه می گردد. شما می توانید از بخش مربوطه در سایت ثبت نام نموده و از کلاس های خصوصی و آنلاین استفاده کنید.

تدریس خصوصی پروژه های مهندسی

بسیاری از دانشجویان در انجام پروژه های دانشگاهی خود ، به دلیل ضعف های آموزشی و یا علمی با مشکل رو برو هستند . ما در مجموعه ی حامی پیپر امکان یاد گیری و انجام پروژ ه های دانشگاهی را توسط استاتید برتر فراهم نموده ایم تا قدمی در رفع نیاز های آموزشی دانشجویان سراسر کشور برداشته باشیم .
آموزش انجام تمام پروژ ه های مهندسی (مهندسی برق- مهندسی مکانیک – مهندسی نرم افزار – مهندسی عمران و ...) از طریق برگزاری دوره های آنلاین ما امکان پذیر شده است.

تدریس خصوصی نرم افزار

استفاده و بهره گیری درست از نرم افزار مهندسی و تخصصی نیازمند یاد گیری و آموزش صحیح می باشد . ما این نیاز مهم دانشجویان و علاقمندان را فراهم کرده ایم تا نقشی مفید در ترویج و توسعه ی علوم و فنون روز دنیا برای جامعه ی علمی کشورمان داشته باشیم .
تدریس نرم افزار های پر کار بردی مانند آباکوس ، متلب ، ایتبز ، سیف ، سالیدورک و... تنها بخشی از آموزش آنلاین نرم افزار ها می باشد که توسط بهترین اساتید ارائه می شود.

تدریس خصوصی دروس دبیرستان

دانش آموزان و داوطلبان کنکور دیگر لازم نیست نگران آموزش و استفاده از مدرسان برتر باشند .
با امکان ارائه ی تدریس خصوصی دروس دبیرستان توسط مدرسان با تجربه و نخبه ی کشور ، قدم مهمی در ترویج عدالت آموزشی برداشته ایم . دانش آموزان عزیز میتوانن متناسب با نیاط های آموزشی خود از این خدمت ما استفاده کنند.

3 مزیت مهم استفاده از آموزش های خصوصی از راه دور و آنلاین

1) امکان دسترسی به استاتید برتر کشور از تمام نقاط ایران
با توسعه و فراهم شدن زیر ساخت های فناوری مثل دسترسی به اینترنت پر سرعت و ... فرصت مناسبی به وجود آماده تا پیشرفت و دستاورد های دیگری در زمینه های مختلف به وجود آید . صنعت آموزش هم از این موضوع مستثنی نیست و دانشجویان و دانش آموزان می توانند به مدد این فناوری به اساتید برتر و سرشناس از تمام نقاط کشور و حتی دنیا دسترسی داشته باشند.

2) صرفه جویی در زمان و هزینه
با به کار گیری فناوری در زمینه های مختلف می توان حداکثر بهره برداری را از زمان و هزینه به دست آورد .ما در مجموعه خود با کمک استفاده از آموزشهای خصوصی آنلاین کاهش در هزینه های آموزشی و صرقه جویی در زمان را برای شما فراهم آورده ایم.

3) انتخاب زمان آموزش و برگزاری کلاس منعطف
انتخاب زمان مناسب و هماهنگ با برنامه های شخصی مزیت بسیار مهمی است که در دوره های آموزش خصوصی آنلاین و از راه دور وجود دارد.
شما میتوانید برگزاری کلاسهای مورد نظر خود را در زمان های دلخواه انتخاب نموده و نیازهای آموزشی خود را برطرف کنید.

همین الان در دوره های تدریس خصوصی ثبت کنید

جهت ثبت نام در دوره های مختلف آموزش خصوصی آنلاین کلیک کنید

ارتباط با ما

شعبه1: تهران، خ 17 شهریور (شعبه قدیم)
شعبه2: قم (بزودی)

https://Trustseal.eNamad.ir/logo.aspx?id=78157&Code=nGl6n4OUkOzasJ1k2dRo